Przynosząc sprzęt do naszego serwisu, klient zgadza się na naprawę sprzętu w kwotach barierowych.
Jeśli uda nam się naprawić sprzęt, klient zostanie poinformowany telefonicznie o kosztach i możliwości odbioru sprzętu. Oczywiście przyjęcie sprzętu do kwoty barierowej nie oznacza, że klient tyle zapłaci za naprawę swojego urządzenia, może to być kwota rzędu 150 zł czy 250 zł. Kwota barierowa to maksymalna kwota za którą naprawimy sprzęt, bez dodatkowego kontaktu z Klientem.
W przeciwnym wypadku, gdy naprawa przekroczy kwotę barierową, klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź mailowo o kwocie naprawy sprzętu. Jeśli klient nie zgodzi się na naprawę znalezionej usterki, zobowiązany jest ponieść koszt diagnozy w wysokości 61,50 zł (brutto).
Koszt diagnozy pobierany jest tylko w przypadku rezygnacji z naprawy. Jeśli klient wyraża zgodę na naprawę Swojego sprzętu, koszt diagnozy nie jest pobierany, jak również w przypadku napraw do kwot barierowych.